BEMUTATKOZIK A TÁRNOK-TRANS Kft.

RÓLUNK

Idő előtt...

A Tárnok-Trans Kft. egy felmenő rendszerben már 30 éve működő egyéni vállalkozás következménye. Apa és Fia külön útjai végül összeértek az évek alatt.

2015

2015-ben alakultunk, családi vállalkozás formájában, akkor 2 db személyszállító autóbusszal és 2 db költöztető és áruszállító ponyvás teherautóval felszerelkezve a térség igényeihez mérve.


2016

Szakképzett és millió kilométeres sofőrök felkutatásába kezdtünk, találtunk és a mai napig alkalmazzuk közülük mindazokat, akik magukénak érzik ezt a hivatást és nemcsak a mögöttük ülő utasokra vigyáznak, hanem körültekintően bánnak a munkaeszközeikkel. Valljuk, hogy a szolgáltatás lelke az a személy, aki a megrendelővel közvetlenül találkozik, azt kiszolgálja, aki az arcát és a tudását adja mindehhez.

Mindezek mellett olyan on-line naptárrendszert vezettünk be, melynek köszönhetően sofőrjeink saját e-mail címük és okostelefonjuk segítségével láthatják a napi teendőket, tudnivalókat, a megrendeléseket ebben a naptárban rögzítve az azt kezelők, akár az ország bármely pontjáról képesek azonnal információt kapni a foglaltságról, árajánlatot adni, egyúttal igazodni a mai kor gyorsuló és modern követelményeihez.

Ekkorra más nyilvánvalóvá vált, hogy a 2017-es évre a vállalkozás olyannyira ki fogja nőni magát, hogy a járműpark két újabb kisbusz beállítását teszi szükségessé.


2017

A Kft. 2017-ben újabb 2 autóbuszra tett szert, melynek köszönhetően már 4 db, összesen 81 férőhellyel rendelkező flottát tudhat magáénak.

Elektronikus számlázó program került megvásárlásra, mellyel szintén a gyorsuló és mennyiségileg megnövekedett igényeknek próbálunk megfelelni. A programot a Kulcs-Szoft Kft. biztosította számunkra!


2018

Újabb ponyvás teherautó került a cég vezetőinek keze alá, mely napi használatban segíti a környék költözőit. Platójának mérete nagyobb, motorja és ereje korszerűbb az eddigieknél.

Bővült a cég alkalmazottainak létszáma is, 2 fő segíti ettől az évtől erejével és kitartásával a fizikai munkás csapatot immáron főállásban!


2019

A megnövekedett személyszállítási igényekhez alkalmazkodva a cég 2 db 9 személy szállítására alkalmas kisbuszt vásárolt, mellyel a helyi és környékbeli cégeknek tesz eleget állandó járatok biztosítására kísérleti jel, próbaképpen.

Az év végén az autóbusz-vezetői flotta is állandó tagokkal bővült, főállású sofőrjeink látják el a feladatok nagy részét a másodállásban nálunk tevékenykedők társaik mellett.


2020

Az év elejétől egyedileg, a Kft-nek tervezett egyedi menetlevelekkel támogatjuk meg az autóbuszsofőrjeink és a megrendelőink munkáját, melyet a szintén dombóvári érdekeltségű Basámi Nyomdaipari Kft-vel közös kooperációban készíttettünk el.

Az év februárjában 2 db, egyenként 19 fő szállítására alkalmas, immáron minden igényt kielégítő, légkondícionált és automatizált autóbusszal bővült a flotta a megnövekedett igényeknek eleget téve. S, hogy méginkább ki tudjuk szolgálni a megrendelőink igényeit: 2 db, vonóhorogra akasztható, zárt, vízhatlan és zárható csomagszállító utánfutót is a rendelkezésére bocsátunk bárkinek. 

Sofőrjeink egységes, logózott és feliratozott ruházata 2020. tavaszától kölcsönöz egységes megjelenést cégünknek ahogy céges logónk is egyre több reklámtárgyon is megjelenik.


2021

A cég a pandémia-helyzetet átvészelte. Azóta folyamatosan - korábban próbajelleggel működő - munkásjárati-személyszállítást is végzünk, mely nemcsak a városban, hanem ezúttal a környező megyékre is átnyúlik. Megacégek (is) foglalkoztatnak bennünket, melyek folyamatosan bővülnek, növekednek, igényeik a vírus okozta lassulás utáni növekedés eredményeként folyamatosan változnak. Mi azonban töretlenül helyt állunk minden alkalommal.

2021. szeptemberében elnyertük Dombóvár Város Önkormányzatának bizalmát és a helyijáratos-autóbuszközlekedés szolgáltatói lettünk, mely óriási lehetőség elé állított bennünket. Új kihívásokkal néztünk szembe, alkalmazottaink száma háromszorozódott, járműparkunk MAN Lion1s City típusú városi autóbuszokkal bővült. Egységesített formát adtunk a városi járatoknak, immáron méltó helyen lehet említve a térségben.


2022

A cég minden eddiginél nagyobb kihívásokkal nézett szembe: alapos és minden körültekintő munkánknak híre ment a Dunántúlon és egyre több munkásjárati személyszállításban segédkezünk. Járműparkunk február majd április hónapban egy-egy, majd szeptember hónapban újabb kettő 9 személyes kisbusszal bővült, júniusban pedig egy 20 személyes autóbuszt vásároltunk, hogy a megnövekedett igényeket teljes mértékben ki tudjuk elégíteni. Főállású alkalmazottaink száma a duplájára nőtt, közel 20 fő fő- és 10-12 fő mellékállásban segíti a cég működését.

Köszönjük, hogy elolvasta összefoglalónkat, hálásak vagyunk figyelméért!


id. Tárnok Zoltán - cégtulajdonos

ifj. Tárnok Zoltán - cégtulajdonos

Tárnok-Horváth Tímea - ügyvezető


Szolgáltatás megrendelése

Kérjük, adja meg adatait és a lehető leghamarabb felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Tárnok-Trans Kft. - 7200 Dombóvár, Mikes Kelemen u. 34.
Minden jog fenntartva 2022
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el